fbpx
427
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-427,page-parent,qode-social-login-1.1.3,qode-restaurant-1.1.1,stockholm-core-2.0.8,select-child-theme-ver-1.0,select-theme-ver-6.7,ajax_fade,page_not_loaded,side_area_uncovered,,qode_grid_1200,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.2,vc_responsive

Afspraak

Visit Soda

Plenty of good hair days guaranteed

Dus jij wilt een afspraak maken bij Soda in Amsterdam of Utrecht? Great! Dan ben je op de juiste plek beland. Vooralsnog kun je jouw behandeling alleen telefonisch inplannen, maar daar komt binnenkort verandering in. Achter de schermen werken we namelijk keihard aan een online boekingssysteem! Houd deze pagina én onze socials de komende tijd dus in de smiezen…

Maak een afspraak

Telefonisch

Maak je afspraak telefonisch

Amsterdam: 020-4896303

Utrecht: 030-2145898

Online

Plan je behandeling online in

Nog heel even geduld!

Deze functionaliteit komt binnenkort online.

FAQ

De meest gestelde vragen over afspraken beantwoord

Kan ik jullie ook mailen om een afspraak te maken?

We don’t want to be rude, maar: liever niet. De ervaring leert dat er vaak aardig wat mailverkeer nodig is om een afspraak in te plannen. Daarmee is dit behoorlijk omslachtig en niet zo efficiënt; niet voor jou én niet voor ons.

Een afspraak maken via Instagram of Facebook, kan dat?

Nope, dat kan niet. Ons social team heeft namelijk geen toegang tot de planning van onze haarstylisten. Helaas pindakaas!

Ik heb me bedacht! Kan ik mijn behandeling nog wijzigen?

In principe wel, zolang daar nog ruimte voor is in de planning. Bel ons even, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Jazeker! Dat kan telefonisch tot 24 uur van tevoren. Het liefst zijn we natuurlijk zo snel mogelijk van jouw gewijzigde plannen op de hoogte, zodat we iemand anders blij kunnen maken met het door jou vrijgekomen plekje.

Ik wil mijn afspraak annuleren. Hoe doe ik dat?

Bel ons uiterlijk 24 uur van tevoren. Doe je dat later (zonder gegronde reden) of kom je helemaal niet opdagen, dan zijn we genoodzaakt een late-annuleringstoeslag in rekening te brengen bij je volgende afspraak. Lees onze volledige salon policy hier.